Back in Bangkok

26 augustus 2015 - Bangkok, Thailand

Ready to goDinsdag 25 augustus

Vandaag ging de wekker al vroeg om te vertrekken naar het vliegveld. Rond kwart voor zes werden we opgehaald door een mini busje. Het was ongeveer een half uurtje rijden. Eenmaal aangekomen zin we ons in gaan checken  om vervolgens door te vliegen naar Bangkok. Na ongeveer drie uur stonden we weer in Bangkok. We pakte een taxi naar ons hotel en zijn eerst even plat gegaan. Nick had de hele nacht wakker gelegen en ik was nog steeds niet helemaal fit. Nadat we allebei even gedut hadden zijn we naar de supermarkt gewandeld. Er is hier eigenlijk helemaal niks te beleven. Dat komt omdat we bij het vliegveld zitten en er hier ook alleen maar mensen zitten om één nachtje te blijven en vervolgens door te gaan naar huis.

Daarna zijn we lekker bij het zwembad gaan liggen. Er zitten hier meerdere Nederlanders waaronder een stelletje uit Rooij! Hoe klein is de wereld.. We hebben lekker gezwommen en geklets waarna het al snel etenstijd was. We hebben bij het hotel een simpel hapje gegeten en zijn uiteindelijk lekker in bed gaan liggen. Voor het eerst hebben we een tv met Engelse zenders waardoor we een filmpje hebben kunnen kijken. Daarna spullen inpakken en lekker gaan slapen.

Woensdag 26 augustus

Vandaag hebben we lekker uitgeslapen om vervolgens om 12:00 uit te checken. Daarna hebben we de hele dag aan het zwembad gelegen. We moesten lang wachten dus besloten we dat maar relax aan het zwembad te doen. Uiteindelijk ging de tijd best snel en hebben we ons vlug afgespoeld onder de douche en ons omgekleed. Om 17:00 vertrok onze transfer naar het vliegveld. Op het vliegveld aangekomen konden we vrij snel onze bagage kwijt en mochten we via de prioriteit lijn naar de gate. Dat ging dus lekker snel! Op het vliegveld kwamen we er achter dat de programma's als border security er niet om liegen.. Chinezen nemen echt werkelijkwaar alles mee, je kan het zo gek niet bedenken. Grappig om te zien, maar gelukkig stonden we niet achter hen in de rij. En nu.... Wachten.... Wachten tot onze vlucht naar huis gaat vertrekken. Kort verslag, maar jullie zijn wel weer op de hoogte.

Laatste verslag uit Thailand! Volgend jaar zijn we weer terug vanuit.....