Laatste dagje genieten op Ao Nang!

24 augustus 2015 - Ao Nang, Krabi, Thailand

ChillenVandaag zouden we eigenlijk naar een strandje gaan met de boot om daar onze laatste dag te gaan genieten van het mooie Thailand.

Vanochtend werd ik wakker, zieker dan ik vannacht ben gaan slapen. Dus besloot ik nog maar even te blijven liggen. Nick is ondertussen naar het centrum gereden om wat te eten en heeft later het scootertje terug gebracht. Toen hij terug kwam had ik me toch maar omgekleed om zo onze laatste dag nog een beetje te kunnen genieten.

We besloten, omdat ik me niet helemaal lekker voelde, dan ook maar in de buurt te blijven en al helemaal niet op een boot te gaan staan. We hebben daarom in leuke winkeltjes nog rondgekeken en ook wat leuke dingetjes gekocht. Nadat we alle souvenir winkeltjes hadden gezien zijn we terug gegaan naar het guesthouse om daar te zwemmen. We hadden het hele zwembad voor ons zelf, ook toen het begon te regenen zijn we gewoon lekker blijven liggen. Daarna zijn we naar de kamer gegaan om om te kleden en zijn we even later verderop wat gaan eten.

Na het eten zijn we terug gegaan naar het centrum omdat ik perse iets wilde wat eerder op de dag nog niet geopend was. Ik had namelijk iets leuks gezien voor aan mijn fotomuur maar had m'n handelsmannetje nodig om een mooie prijs te maken. Lekker handig dat Nick dat goed kan, anders was ik de hele vakantie opgelicht en had ik overal teveel voor betaald. Uiteindelijk hebben we dé olifantenkop gekocht die ik heel graag wilde hebben. Ook moesten we terug voor m'n zusjelief want die vroeg vorig jaar al om ''zo'n lekkere hangbroek" dus die hebben we ook maar meteen eentje meegenomen.

Dus vandaag hebben we niet heel veel meer gedaan, nu onze spullen pakken en morgenvroeg om 05:00 alweer de wekker om naar Krabi Airport te gaan. Vanuit daar vertrekken we naar Bangkok. Morgen de bestemming vanuit waar we uiteindelijk doorvliegen naar Brussel.

XXX Nick en Lisa