Khao Sok; lake tour

15 augustus 2015 - Khao Sok, Thailand

Khao SokVandaag hebben we een tour gedaan die we geboekt hadden via het hotel. Het was erg leuk want we deden deze tocht met twee meisjes die we eerder tegen kwamen in Chiang Mai en een ander Nederlands gezin. Dus we hadden genoeg te kletsen.

We vertrokken rond half negen bij ons guesthouse richting een meer, daar deden we ongeveer anderhalf uur over. We kwamen vervolgens uit bij een haven, waar we op een longtail stapten. Met de longtail hebben we een tijdje over het meer gevaren waar we een schitterend uitzicht hadden op de rotsen en de natuur. Na een tijdje kwamen we aan bij een plaats waar we aanlegde.

Vanaf daar hebben we ongeveer een half uur bergop- en afwaarts moeten wandelen om bij een plaats aan te komen waar we via een bamboe vlot naar een grot te gaan. De grot stelde op zich niet heel veel voor maar was wel leuk om gezien te hebben. Na de grotten zijn we terug gegaan naar de het vlot om daarna weer een half uur terug te lopen naar de longtail. Met de longtail zijn we naar de drijvende huisjes gegaan waar we hebben geluncht en de vrijheid kregen om lekker te zwemmen. Nick is gaan kanoën en ik ben lekker blijven dobberen in het water. Na zo'n twee uur hebben zijn we terug gegaan met de longtail naar de mini bus om vervolgens weer anderhalf uur terug te rijden naar het guesthouse.

Na een verfrissende douche zijn we wat gaan eten om vervolgens in het restaurant bij het guesthouse een biertje te drinken (voor Nick). Wij pakken er nog één (of een paar) en gaan dan lekker ons hutje in. Morgenvroeg worden we om half negen weer opgehaald om weer door te gaan naar de volgende bestemming.

Tot het volgende verslag!
xxx Nick en Lisa

1. Joan en Wilma:
    15 augustus 2015
    ik kom eraan!!! Whowwww wat een prachtige natuur, dat wil ik ook zien! Jullie zien en doen echt geweldige dingen. Veel plezier op jullie volgende bestemming. Joan en Wilma xxx